Zasady anulowania

Okno anulowania zamówienia

Zamówienia można anulować w ciągu 24 godzin od ich złożenia.
Aby poprosić o anulowanie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem:
kontakt@elvado.pl

Zamówienia już przetworzone lub zrealizowane

Jeśli Twoje zamówienie zostało przetworzone lub zrealizowane w ciągu 24 godzin , nie będziemy mogli go anulować.
W takich przypadkach możesz zwrócić przedmiot zgodnie z naszą Polityką zwrotów po jego dostarczeniu.

Potwierdzenie anulowania

Jeśli Twoja prośba o anulowanie zostanie zaakceptowana, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulowania, a zwrot pieniędzy zostanie dokonany na pierwotną metodę płatności.

Jeśli anulowania nie można przetworzyć

Jeżeli nie będziemy mogli anulować zamówienia, ponieważ zostało ono już wpisane do etapu realizacji lub wysyłki, powiadomimy Cię o tym e-mailem.